23 Haziran 2011 Perşembe

İlk adım...

Meleğim;

Bugün anaokuluna yazıldın, hayatının geri kalanı boyunca sürecek mücadelen artık başlıyor.Yıllar ne kadar çabuk geçiyor.Daha dün ilk baba dediğin için taklalar atıyorduk, şimdi baba sen içeri git annemle özel konuşucam dediğin çağlara geldik.

Gül kokulu meleğim, şu an içinde bulunduğum hisleri sana anlatmam mümkün değil.Sen benim yaşayamadıklarım, hayal ettiklerimsin.Belki her hayalini gerçekleştiremeyeceğiz, belki gücümüz yetmeyecek ama Allah'ın izniyle daima arkanda dağ gibi duran ve seçimlerini sonuna kadar destekleyen birer anne ve baba olacağız. Ailenin önemini çok değişik, çok saçma sapan yollardan anladım ben. Bu yüzdendir sana aşırı düşkünlüğüm, gül yüzüne her bakışında ağlayacak gibi olmam.Sana olan sevgimi gördükçe bana yapılan haksızlığı daha iyi anlayıp öfkelenmem.

Siz iki melek benim hayatımı değiştirdiniz, yaşanır kıldınız.Siz benim herşeyimsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder