24 Haziran 2011 Cuma

Büyüdüm Anne


Terliklerimi giyerim sokağa çıkarım
kapıda arkadaşlarımla oynarım sokağa doymam
eve gel derler 2 dk daha derim her eve çağırıldığım da
ama çıkarken anne söz sen gel deyince gelicem diye anlaşma yaparım
Dedeme mum tuttururum benı parka götür gıdınce 2 saat gelmem
resim çizerim bol bol,
hatta öyle çok seviyorum ki resim yapmayı duvarlar bile benim :))
her akşam babam yemek yer hakkı dedenin önünde bisiklete binerim


AAaaa ama yaz geldi annee eve mi kapanayım hıh :)))

Büyüdüm anne sen kabul etmesende ben büyüyorum kendımı daha ıyı tanıyorum yavas yavas
Okula başlıycam okula başlaıycam yaaaa bu büyüdüm demek mi anne :))

Nehir hanımı evde oturta bilmek adına önüne bir önlük haydi mutfağa
Nehir hanım yemek yapacak :)

Malzemeler

salça, yogurt,süt,
et suyu :)),
pril :))
kahve :)))
açıkçası ne bulduysan at içine

adı : CADI YEMEĞİ

işte böyle bir Nehirim'in bir gününün özeti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder