20 Haziran 2011 Pazartesi

Güzel bir pazar :)

Günaydın annneee Kalak hadi ne cok uyudun haykırıslarıyla basladım gune

babamızı aradık :) Fethi dedemize gittik :)
babalar gunu kutlamalarımız bittikten sonra güzel köpüklü bir duş nehir hanım'a :)

ardından Kartal'ın doğum günü kutlaması ve
aksam üzeri Ayşe, Nehir ve İzel'in çığlıkları kahkalarıyla güne devam :))

Sonrasında Pastenede lahmacun dondurma keyfi :)))
veee çılgın meleğimin bitmeyen enerjisiyle eve cıkma çabalarımız

Nasıl bişeysin sen kız
Bazen severken parcalayasım gelıyor sana doyamıyorum ama acık olayım bazen çileden çıkıp kopuyorum...Herşeye rağmen, çoğu zaman şımarıklığına rağmen hatta
o küçücük yüreğindeki sevgiyi gözlerine taşıyıp annecim diye bakıyorsun ya bana
kelimeler yetersiz kalıyor işte o noktada...

seviyorum seni güzel bebe
seviyorum seni Şımarık bebe
seviyorum seni yüreğimm :))

1 yorum: