18 Nisan 2007 Çarşamba

Nehirim merhaba






Merhaba güzel kızım.



Bu küçük blogdan yıllar boyunca haberin olmayacak.Allah ömür verirse aradan yıllar geçtiğinde , genç ve eminimki güzel bir kız olduğunda bu blogun adresini vereceğim sana :)

Resimlerin , videoların ve seni büyütürken içimizden geçenleri dökeceğiz buraya.E baba niye doğru dürüst bir web sitesi değilde blog yaptın dersen ; şu an elim kırık ve tasarım yapamıyorum aşkım :) Tabiki adına kurulmuş bir site olacak ama bu blog en özeli olacak.Çünkü tüm hislerimizi büyüdüğünde buradan okuyacaksın birtanem.


Seni herşeyimizden çok seviyoruz canım kızım.Mutlu , sağlıklı ve uzun bir ömür sürersin inşallah bebeğim.

4 yorum:

  1. bebeğim bilemiyorum ki senin bendeki yerini ne tarif etmem nede kelimelere dökmem mümkün...
    seni ilk kuıcagıma aldıgım an gözümün önüne geldide şimdi:)) sancım o kadar çoktu ki nasıl acı çektiğimi sana nalatamam ama o ana senın kokunu hissettigim sana dokundugum o ana inan ne acı kaldı nede agrı.
    güzel kızım benim birgün büyüyüp bizleri anlamaya başladıgın zaman bunları okudugunda oturup uzun uzun anlatacagım sana senı anlatacagım inşallah meleğim...
    Baban bana hep meleğim der işte benim meleğimde sensin bizim küçük meleğimiz iyiki geldin hoşgeldin evimize neşe getirdin güzel kızım benim...

    ANNEN

    YanıtlaSil
  2. mrb nehir,
    Okumayı sökmeni beklemeyi düşündüm ama o zamana kadar ben ihtiyarlayıp yazmayı unutucağım. Annen ve babaynın yazdıklarını okudum. Aramıza hoşgeldinler,seni sewiorumlar, sen bizim meleğimizsinler filan. E doğal olarak 5 yıl daha yaşadıklarımızı hatırlayamayacaksın.Ben sana acı gerçekleri açıklayım: Sen ne zaman ağlasan annen önce mamayı dayıyo sana sonra uyutuyo. Babanın pek yamuğunu görmedim.Sen sürünme döneminden sonra ayaklanıp bide konuşursan kesinlikle o da yan çizer :D

    Ulen bizim zamanımızda siyah beyaz fotoğraflardan başka bişey yoktu sen ne güzel hem bu yazdıklarımı okuyacaksın hem de doğumundan sonraki herşeyini kamera kayıtlarından izleyeceksin. Biz kameralardan sadece TRT1 de Bülent Ersoy şarkılarını dinlerdik. O da yasak kalktıktan sonra. (Yasak konusunu babana sor).

    Onur dayın askerde.o gitti sen geldin.Dayının yerini tutamazsın ama.Sen konuşmayı da bilmiosun kızım sewioruz kafana göre zırlıosun.Biraz daha büyü seni alıp aka çıkıcam piyasaya :)

    Sen büyüyene kdaar bu site kapanmazsa umarım bu yazdıklarımı okuyabilirsin. Veya delay abi bunları kopyala biyere çocuğa okut hatıra olur :)

    kendine ii bak dicem ama sana anayın bakıo :D

    Nadiş çocucua ii bakın öyle yedirmeyin obez yapacaksınız töwbe est.

    muck

    Kaan

    YanıtlaSil
  3. 4 sene geçmiş ben buraya yorum yazalı.
    Allaha çok şükür lafımızın arkasındayız, her zaman buralardayız :)

    Nehirciğim annenle seni sigara içerken görmüşler sahilde vapur iskelesinin arkasında. Yapmayın böyle.

    Talay görürse cezalandırır sizi.

    YanıtlaSil
  4. haha ben bunu yeni gördüm bu arada :)))

    YanıtlaSil