21 Nisan 2007 Cumartesi

BENİM KÜÇÜK MELEĞİM

Ben Anneannen :)))
Sen dünyaya gelmeden bir hafta önce dayını vatani görevine yolladık bebegim. Bir hafta sonra sen dünyaya geldin.Seni allah gönderdi bize.Dayının yoklugunu bir parçada olsa unutturdun bize.Onu özledikçe sana bakıyoruz.Sen büyü ki bebeğim dayıcığının askerliği bitsin.Seni öpüp kokladıkça dayını kokluyorum sanki.Onurum teskereye geldiğinde dayım diyeceğin günü hayal ederek mutlu oluyorum :))
Hergün yeni şeyler öğreniyorsun,İnsanları tanımaya başladın.Yabancılıyorsun bazen.Beni görünce boynuma sarılman içimin yağlarını eritiyor güzel kızım.Baban da o kadar iyi bir insanki seni bizden ayırmıyor :))
Fethi deden sen ona bakıp gülümsedikçe seni içine sokası geliyor.Ben bu yazıyı yazarken yanımda yok ama eminim ki onunda sana diyeceği çok şeyi var.Bugün sana kirazlı elbise almış.Beğendiğine çok sevindi :))

Bugünlük bu kadar küçük kraliçem,hergün değiştiğini gördükçe buradan sana seni anlatacağız...

iyiki geldin Küçük Meleğim :)))
Anneannen seni çok seviyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder