19 Nisan 2007 Perşembe

İşteee ikinci yazım :)


Selam küçük meleğim yine ben :)

Dün gece annene bu blog'u gösterdim ve çok hoşuna gitti.Yazıma yorum yapacak ve yeni yazılar gönderecekti ama sen bir türlü rahat durmadığından ve evi temizlemesi gerektiğinden dolayı yapamadı.Sana bir sır veriyim mi ? Bazen annen sana çok kızıyor ama hiç kıyamıyor :) Hatta dün gece o kadar yorgunduki sana mama verirken elinde biberonla uyudu :)

Bu akşam büyükdeden seni görmeye geliyor Ankara'dan.Bize güldüğün gibi güleceksin büyükdede'ye de değil mi :)Bu arada dayın mektup göndermiş güzel kızım.Seni çok özlemiş :)Teskeresini alıp geldiğinde paytak adımlarla karşılayacakmısın dayını ?

Şimdilik bu kadar , yine gelicem :)

3 yorum:

  1. sen büyüdükçe dayının teskereside küçülecek bebeğim.
    dün gece yamulmusum annecim seni bile duymamışım arada olur böyle küçük zillicim :)) sen iyi ol uyuma ben sabaha kadar senle beklerim canım kızım...
    ANNEN

    YanıtlaSil
  2. askımmmmmm bı tanem halacmmmmm bnm senı cok ama cok sewıyorum kızım gıbı ıyıkı warsın opuyorum zıllı senı halan

    YanıtlaSil
  3. cnm yıgenım bnm hayatım da ılk kez bı bebegı bu kadar cok ama cok sewdım belkı annenden blkı ananenden dolayı bılemıyorum ama ıyıkı warsın ıyıkı gelmısın aramıza acaba sende bnı bnm senı sewdıgım kadar sewıcekmısın bazen ole oluyokı senı alıp ıcıme sokasım gelıyo ınsallah bnı unutmaz we sewersın bı tanecık yıgenım opuyorum sen koklayarak kübü halan !!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil