20 Nisan 2007 Cuma

Blog'da üçüncü gün ...



Tekrar merhaba fıstık kızım.

Kaan dayının yorumlarını gün gelince okuyacaksın tabiki :) Ama ben gülmekten öldüğümü söylemeliyim.Bu şaşkın dayın seni paso sıkıştırıp ağlatıyo bak söyliyim sana , gün gelipte gerçeklerden habersiz masum bir şekilde bakma bu adama :)

Annen bugün tam formunda aşkım.Üstündeki elektrikten ortaköy , ulus ve etiler besleniyor.Faturaları tahsil ettiğimizde boğazda yalı almayı düşünüyoruz :)

Akşam gezmeye gidiyorum ben kızım , badempay amcalarınla buluşucam.Hele içlerinde yiğit diye bir tane var , neymiş seni yiğenine alıcakmış.peehhhhh , verirmiyim ben hiç kızımı be :)

öptüm aşkım , güzel kızım benim.

1 yorum:

  1. merhaba minik prensesime :))
    annesinin bal kızı:))
    yorumları okudum da hem gözlerim doldu hemde güldüm bol bol,
    kaan gene beni gülmekten kırdı geçirdi.Obez yapmıycam sadece beslenmesine dikkat etmeye çalışıyorum kaan dayısı onurum,tosun paşam askerden gelene kadar nehir çabucacık büyüsün istiyorum.
    kübriş o gözlerinin doldugu sahne hep aklımda hayatım.

    bu arada bende sürekli aklıma gelenleri baban gibi yazmak istiyorum hergün seni yasadıklarımı sana anlatmak istiyorum bu blog'ta ama izin vermiyosun ki annem.Şimdi bile inan kaç kez agladın şu iki satırı yazana kadar :)))

    kuzum benim minik kızım aglama inşallah hep gül meleğim benim...

    ANNEN

    YanıtlaSil