17 Aralık 2011 Cumartesi

Hazırcevap mı dediniz ?


Ben ömrüm boyunca lafı böyle takkk diye yerine oturtan bir adam olamadım. Mevzu geçip bittikten sonra " lan şunu diyeydim ya beee " diye hayıflandım hep :)

Fakat Nehir Hanım bu konuda hiç zorlanmayacak gibi. Buyrun bir iki örnek :


Nadide : Nehir bak kalk içerde sallıyim seni, burası çok gürültülü uyumuyorsun.
Nehir : E konuşuyorsun da ondan gürültülü, hallaa hallaaa ( allah allah diyor )

-------------------------------

Nadide : Nehir hadi uyu
Nehir : Tamaaaam, aaa göz yine çıktı ( uyku saatini haber veren tek gözden oluşan yaratık )
Nadide : Evet bak sen hala uyumadın ama
Nehir : E demin de çıkmıştı
Nadide : Evet
Nehir : Anne bunlar beni kameradan m görüyor ? Uyumadığımı görünce gözü tekrar çıkarıyorlar.

----------------------------------

Talay : İsmail abiii, nasııılllll ( 3-4 ay önce gülmekten yarıldığı bir şaka )
Nehir : Baba komik mi şimdi bu ?



2 yorum: