29 Kasım 2011 Salı

BAL KIZIM


gül kokulum

bi garip uyandım bugün
sabah erkenden uyanıp daha hava karanlıkken "anne ben uykumu kaybettim artık uyuyamam" dıyen sesinle uyandım :)

biraz duygusalım sana baktıkca hızla büyümeni izledikçe bir garip be Nehirim herşey çok tuhaf yazılması çok güç ifadesi çok güç ama büüyüyorsun meleğim her geçen gün kurduğun cümleler ve kullandığın kelimeler bi hayli şaşıtıyor bizleri...

01.12.2006 01.12.2011
dolu dolu 5 yasına geldin artık ama bazen öyle arkadasş öyle bir insan kimliği alıyorsn ki karşımda şaşırıyorum beni teselli edişlerin hiç 5 yaşındaki bir bebe gibi değil de yaşıtım bir dost gibi...

sabahları okula zor kalkışlar ağlamalar nazlanmalar dışında kendi başına bir bireysin artık isteklerini rahatça dile getirebilen tek başına çoğu şeyi başarma çabasında...

yazamıyorum senı
çünkü düğüm düğüm boğazım, he okurken deme sakın neden anne neden düğüm düğüm diye,
çünkü bebem çünkü meleğim duygusala bağladı annen :)

geriye bakıyorum
doğduğun güne doğumhaneye girişime ve çıkışımda ki kucağımdaki sana ve şimdiki sana

MELEK KIZIM ...
GÜL YÜZLÜM...
YÜREĞİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder