1 Mayıs 2007 Salı

küçük meleğim bugün tam 5 aylık oldun annem :)

Güzel kızım benim genç kız oldun :))
yeni yeni huyların başladı fıstığım,dün hapşırmak istedin ama gelmeyşnce bir vagırdın herkes öldü gülmekten senden aaaaaaaahhhhhhhhhhh diye kocabir ses çıktı :) İnsanları seçmeye başladın iyicehatat yabancılıyorsun :))
ananene kahkaha atıyorsun ama ben maalesef sana kahkaha attırmayı beceremedim daha :)))
utanıyorsun bazen...
işte gün geçtikçe büyüyorsun, her geçen gün yeni bir huyun ortaya çıkıyor yeni birşey öğreniyorsun seni izlemek o kadar keyifli ki anlatamam küçük meleğim.

Şuan onur dayının odasındayız sen etfarı izliyoırsun bende izin verdiğin bu kısasürede senin için bişeyler yazıyorum annem...


Daha bitmedi gene geleceğim Şimdilik bu kadar bitanem benim
Görüşmek Üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder