10 Mayıs 2007 Perşembe

küçük dünyam :))

sevgilim şuan gecenin saat 02,45 i ve sen prensesım kıpır kıpır bir o yana bir bu yana dönüp duruyorsun uykuda:))tam dalarak ne zaman uyuyacaksın bılemiyorum ama uykusuzluktan yakında nalları dikeceğim :))yazık bababn uykusuz gıdıyor işe horladığı saatler hariç :)))))

sen bu yazıyı okudugunda aklın ermeye basladıgında, sor bana ben anlatırım annecim sana nalları dikmek ne demek muhtemelen sorucaksın çünkü :))

prof baban bu saat oldu elınde dergi okuyor bende can sıkıntısından nette dolanıyordum kı ağlamaya basladın gene.Bebeğim allah yüzünden gülmeyi eksik etmesin.Bu saatte gülebilyorsun ya helal olsun.

öptüm meleğim gene geleceğim

1 yorum:

  1. güzel kızım ; gecede hepi topu 4 saat uyuyorum.onda da horluyorum diye anan neler diyo bak görüyosun dimi :)

    sen ne zaman şöyle akşam zort diye uykuya dalıp derin derin uyursan bizde o zaman rahat uyuyabilicez sanırım :)

    Seni seviyoruz bitanem ...

    YanıtlaSil