20 Temmuz 2011 Çarşamba

NEHİR'E...

2008 yılıydı ve Nehir Hanım'la tanışma şansına nail olmamıştım. Bana dayısı tarafından fotoğrafları yollanmıştı ilk tepkim Allahım bu çocuğun gözleri gerçek mi olmuştu :) ve sonrasında ilk telefon konuşmamızı hala unutmadım, "biliyo musunuz Pakizenin kızını köpek ısırdı" olmuştu :) aradan zaman geçti Nehi'i görme şansım oldu ve gerçekten de hayatımın anlamı oldu... İnanılmaz yetenekleri, zekası ve her geçen gün yeni yeni şeylerle beni hayretlere düşüren anlatılması imkansız bir tatlı cadı. Hele o dünyalar güzeli bakışıylşa "Ayşe Gül teyze" demesiyle alıp onu böyle yemek istiyorum. Gerçi hala sebebini bilmediğim neden yada nedenlerden dolayı bana küsmüş :( akşama uğrayıp haftalardır çekmecemde duran çikolatanı getireceğim bakalım barışabilecek miyiz :) normalde her zaman benimle gayet keyifli geçirdiğin zamanların olur ve Onur'la konuşmazsın ama nedendir hala bilmiyorum şimdi Onur'la aranız çok iyi benimle hiç konuşmuyor hatta su istediğinde benim verdiğim suyu dahi almıyorsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder